madgirlو پايان موقت آرتميس فاول
خب..امروز اميدوارم ديگه مجموعه ي ارتميس رو تموم كنيم...
جلد پنجم اش رو هم معرفي كرديم مي رسيم به..جلد ششم.

اتفاقاتي كه در جلد قبل افتاده،،به شدت در اين جلد تاثير گذار شده است.
آرتميس،،سه سال را در دنياي ديو ها گذرانده در حالي كه براي خودش نيم ساعت هم نشده!!
اما متاسفانه در اين سه سال،،او شده برادر!
دوقلو ها،،بكت و مايلز.داداش هاي كوچك او..
اما مشكلي پيش آمده.مادر آرتميس مبتلا به نوعي بيماري شده كه مختص اجنه بوده است.
خلاصه ي كلام اين كه آرتميس براي نجات مادرش بايد در زمان سفر كنه!!
اين كتاب،،به خاطر تغييراتي كه در رابطه ي آرتميس و هالي در زمان گذشته به وجود مياد،،كمي تا اندكي سانسور داره!
اما فوق العاده قشنگه..اگه خوب يادم مونده باشه..تهش يه چيزي تو اين مايه ها وجود داره..:
[هالي لبخندي زد و به او گفت:آرتميس..دقت كردي كه اين دفعه هيچ نقشه ي خبيثانه اي در كار نبود!؟تو اين كار رو كردي تا خوب باشي.همين!
آرتميس سرش را انداخت و گفت:مي دونم...اَه! حالم به هم خورد..
سرش را بلند كرد.هالي ديگر آن جا نبود]
حالا دقيقا نمي دونم اين بود يانه..ولي تا همين جاش هم كه يادمه خوبه..حافظه رو حال كن:دي

جلد ششم مجموعه ي آرتميس فاول
نوشته ي ااين كافر
ترجمه ي شيدا رنجبر
نشر افق
علمي تخيلي
جلد هفتم مجموعه ي شاهكار آرتميس فاول..

آرتميس از بس دنيا ي ديو و جن ها و ادم ها را دردفعات مختلف نجات داده..اين بار هم حس مي كند كه وظيفه ي اوست كه به داد دنيا برسه..خو دنيا يه نابغه بيشتر نداره كه![طبق معمول شش جلد گذشته!]
اما مشكلي وجود دارد.اين نابغه اي كه اين جاست،اون ارتميس قبلي نيست..اين نابغه ما آشفته است..اين نابغه ما ديگه به هالي و باتلر اعتماد نداره..اين نابغه ما مريضه..
اصن وقتي حال ارتميس بد ميشه..وقتي بيماريش عود مي كنه..با اين كه مثل هميشه كمي تا اندكي طنزه ولي..من گريه ام مي گيره!!آخه ارتميس با اون همه ابهتش..واقعن حيف بود كه اين جوري شه..:((
وسواس گرفته..همه چيز رو ميشمره..در پشت جلد اين كتاب آمده:
آرتميس از بعضي جهات هنوز مثل قبل تيز و نابغه است،اما انگار سايه اي روي ذهنش افتاده.قبلا چيز هايي را مي ديد كه بقيه نمي ديدند حالا چيز هايي را مي بيند كه اصلا وجود خارجي ندارند!!...و حالا كه ربات هاي ويرانگر به شهر زيرآبي آتلانتيس و جن و پري هايش حمله كرده اند، آرتميس فاول شرور، خوب و دل رحم شده و نمي تواند با آن ها بجنگد!!
در اين جلد ابهاماتي كه در مورد رابطه ي ارتميس و هالي وجود داره برطرف ميشه و متاسفانه ارتميس از كالبد خودش خارج ميشه...در واقع جسمش رو اوريون در دست ميگيره..و شخصيت اوريون صد و هشتاد درجه با شخصيت ارتميس متفاوته!!

جلد هفتم مجموعه ي آرتميس فاول
نوشته ي ااين كافر
ترجمه ي شيدا رنجبر
نشر افق
علمي تخيلي
+همچنان تاكيدم براين است كه جلد هاي اين مجموعه به ترتيب خونده بشه.
+حتما بخونيد كه مطمئن باشيد ضرر نمي كنيد!
+در پست هاي بعدي با مجموعه هاي هيجان انگيز تر و كتاب هاي قشنگ تري ميام:)







