سلام دوستای کتاب خوان من فاطمه هستم و تازه عضو این انجمن توپ شدم . البته تو انجمن هری پاتر هم با اسم لونا عضو هستم

عاشق کتاب و کتای خواندنم و تا امروزم خیلی کتاب خوندم

اما بذارید یکی از بهترین کتابایی که تاامروز خوندم رو بهتون معرفی کنم :

سه گانه ی ادی دیکنز

این کتاب اولشه

کتاب دومش و

اینم کتاب سومش

خلاصه:این کتاب داستان یک پسر بچه ی 13 ساله ست به نام ادی یا ادموند دیکنز . این پسر با پدر و مادر خود زندگی میکند و در ادامه ی داستان به نزد عمو و زن عموی پدرش میرودو اتفاقات جالبی برایش می افتد

این داستان نوشته ی فیلیپ آردا که حال و هوایی طنز داره

توصیه می کنم حتماً بخونیدش خیلی قشنگه

بای تا های