×امـ❤ـا در گرمی×

بچه ها قرار بود برم ولی خب ترجیح میدم بمونم ولی بهتون قول زود زود پست گذاشتنو نمیدم ها.کامنت هم که ندارم اصلا

خـوش اومـدم ! :)

سـَلام !  من ایـزابلا هستـم البتـه ترجیحـا بلا ! :*   ۱۴ سـالمـــه !

خیلــی  خوش اومــــدم ! از هـــــرمیـون جـونم تشکــر که منـو پـذیرفت ! :)

به قول الیزابت جـون ، چـرا این جـا هیشکـی نـــی ؟ :|

راستــــــشـو بخـواین ؛  من تـازه شـروع کـردم به خونـدن هـری پـاتـر ! :D

ولـی همـانطور که اسمم صدق میکنـــه ، یه تـوایلایتـیست حـرفـه ایـم ! :))))

 

این آیکـون ، نشـون من تو این وبــــه و پـایین همـه ی پستـام قرار داره :

 

پیشنـهاد به هـرمیون جـون :   

اگـــــه همـه ی اعضـا یه نشون داشتـه باشـن ، خـوبـــه هـآ !

 

منتظـــــــــــــر خـوش آمـد گـویی هـاتـون هستـم !

 

10 تـآ خـوش آمـد گـویی شـد ، پسـت میذارم ! اُکـــــی ؟

 

BELLA !

دن : فـرآنکشتـآیـن ! امـآ : سینـدرلـآ + تقــویـم + عکـس

سلـام اومـدم با دو تـا خبر 

بـازی اِمـا در فیلم سیندرلا (قطعی نیس)

بازی دنیل در فرانک اشتاین (مشخص مشخص نیس )

و اینم تقویـم اِمایی و عکس :

e214p_8
e214p_2
e214p_1

یـآدگـآرآن و امــــــــــا

لینک دانلود هری پاتر ۷:

http://rapidshare.com/files/152670925/Harry_Potter_and_the_Deathly_Hallows-Book_7-Farsi-rimos.blogfa.com.zip.htm

اینم عکس از اما:

نمیدونم چرا حتی یه دونه نظرم نداشتم ولی خب به هر حال امیدوارم آپ هایی که میکنم به دردتون بخوره

دَن بی نظیری :*

سلـــآم ! عُضو جدیدمون الیزابت بهت خوش آمد میگم !


و حالــا ایــن شمــا ای هــم دَن رادکلیــف ستــآره ی بی همتــا در مراسم اُسکـار 2013


وای عشقمــی ینی :*


سلــــــام!

سلام به همه ی دوستای گلم!

من الیزابت هستم و تازه اینجا عضو شدم و از هرمیون هم خیلی ممنونم که منو عضو کرد.

بچه ها می خواستم بگم چرا کسی اینجا فعال نیست؟حالا انشالله خودم فعالیت میکنم زیاد.

خب امیدوارم که نویسنده ی خوبی برای این وب باشم.

اینم از اولین پستم.راستی کامنت هم برام بذارین.

دانلود فیلم هری پاتر و شاهزاده دورگه از طریق این لینک ها:(۸ قسمته همشو دانلود میتونین بکنین)


PART 1 | PART 2 | PART 3 | PART 4
PART 5 | PART 6 | PART 7 | PART 8