×امـ❤ـا در گرمی×



سـَلام ! من ایـزابلا هستـم البتـه ترجیحـا بلا ! :* ۱۴ سـالمـــه !
خیلــی خوش اومــــدم ! از هـــــرمیـون جـونم تشکــر که منـو پـذیرفت ! :)
به قول الیزابت جـون ، چـرا این جـا هیشکـی نـــی ؟ :|
راستــــــشـو بخـواین ؛ من تـازه شـروع کـردم به خونـدن هـری پـاتـر ! :D
ولـی همـانطور که اسمم صدق میکنـــه ، یه تـوایلایتـیست حـرفـه ایـم ! :))))
این آیکـون ، نشـون من تو این وبــــه و پـایین همـه ی پستـام قرار داره :

پیشنـهاد به هـرمیون جـون :
اگـــــه همـه ی اعضـا یه نشون داشتـه باشـن ، خـوبـــه هـآ !
منتظـــــــــــــر خـوش آمـد گـویی هـاتـون هستـم !
10 تـآ خـوش آمـد گـویی شـد ، پسـت میذارم ! اُکـــــی ؟
BELLA ! 








لینک دانلود هری پاتر ۷:
اینم عکس از اما:


نمیدونم چرا حتی یه دونه نظرم نداشتم ولی خب به هر حال امیدوارم آپ هایی که میکنم به دردتون بخوره![]()
![]()
و حالــا ایــن شمــا ای هــم دَن رادکلیــف ستــآره ی بی همتــا در مراسم اُسکـار 2013
وای عشقمــی ینی :*


من الیزابت هستم و تازه اینجا عضو شدم و از هرمیون هم خیلی ممنونم که منو عضو کرد.
بچه ها می خواستم بگم چرا کسی اینجا فعال نیست؟حالا انشالله خودم فعالیت میکنم زیاد.![]()
خب امیدوارم که نویسنده ی خوبی برای این وب باشم.
اینم از اولین پستم.راستی کامنت هم برام بذارین.
دانلود فیلم هری پاتر و شاهزاده دورگه از طریق این لینک ها:(۸ قسمته همشو دانلود میتونین بکنین)
PART 1 | PART 2 | PART 3 | PART 4
PART 5 | PART 6 | PART 7 | PART 8